.

.

Thursday, July 3, 2014

1whp Business | Super Best

Assalamualaikum


Hello peeps ! Hiks..

Okay, short entry je hari ini.

A little bit busy layan customer yang bertalu-talu nak join bisnes 1whp ni... Due to harga barang yang naik dan tak reti nak turun-turun nih, ramai yang tengah pening kepala macam mana nak cari side income kan? Nak join online business tapi dah takut ditipu? Serik dengan Multi-Level Marketing (MLM)? Malas nak jual barang? Leceh nak cari downline? Susah nak buat orang percaya?

Meh sini meh! Iyda tolong. Iydabantu. Ada cara mudah nak generate income tapi tak bermakna korang tak perlu usaha. Kerja keras dan sabar itu penting. In Shaa Allah, mudah dan halal. Bisnes 1whp ni serious best gila sebab semua orang saling bantu membantu supaya setiap orang boleh jadi kaya.

Tak ada konsep penambahan duit selepas pendaftaran untuk upgrade level. Tak ada semua itu. Tak ada juga konsep LEADER kaya atas usaha DOWNLINE. Siapa yang usaha lebih, dia lah yang kaya.

Ehhh, tak! Jangan buruk sangka dulu okay?

Kita running AFFILIATE program dimana kita hanya sebagai orang tengah kepada company. Tugas kita hanya mempromosikan company. For sure la bisnes kita ni bersih lagi halal.


Jom iyda tunjukkan apa beza AFFILIATE & MLM (yang korang takutkan sangat tu)

Bezakan sendiri dan fikir.


Affiliate Marketing

- Peniaga, Pelanggan, Perujuk

- Pasaran affiliate tidak memerlukan banyak orang bawah untuk perniagaan mereka berjaya.

- Tidak ada saham untuk menyimpan. Pasaran affiliate adalah semata-mata orang tengah untuk dijual. Syarikat membawa dan menawarkan semua perkhidmatan kepada pelanggan.

- Terdapat banyak produk affiliate dan jenama yang diperuntukkan untuk dipilih daripada peniaga yang terkenal.

- Syarikat-syarikat yang mempunyai program pemasaran affiliate tidak pernah membuat kaedah-kaedah yang anda tidak boleh memasarkan produk affiliate syarikat lain, jadi apabila anda membuat wang di salah satu, anda boleh menambah lebih banyak jika anda memilih.

- Sebagai pemasar affiliate, kejayaan dan kegagalan adalah di tangan anda kerana anda adalah satu-satunya orang di dalam perniagaan anda.

- Seseorang pemasar affiliate boleh memperolehi pendapatan dengan mengikuti program yang betul. Pendapatan bersih boleh diperolehi dalam sebulan dan tiada jualan minimum yang diperlukan.

- Apabila anda mendaftarkan peniaga yang mempunyai produk, anda boleh terus membuat duit apabila peniaga yang akan mengendalikan urus niaga dan sendiri. 


Multi Level Marketing

- MLM mungkin perlu untuk menaja seberapa banyak orang untuk membolehkan mereka untuk berjaya.

- Perlu untuk menyimpan stok. Ahli MLM mungkin perlu terlibat dengan penjualan dan menawarkan perkhidmatan kepada pelanggan.

- Hanya boleh menjual jenama yang terhad.

- Biasanya syarikat MLM akan melarang pengedar mereka menjalankan perniagaan MLM lebih daripada satu dalam masa yang sama.

- Ahli MLM perlu berkumpulan untuk berjaya.

- Ahli MLM boleh menjana pendapatan bersih apabila mencapai tahap tertentu dan akan terus meningkat secara beransur-ansur setiap bulan. Ini biasanya memerlukan jualan minimum yang perlu dipenuhi dan hanya agak sukar untuk mendapat dan mengekalkan jualan minimum.

- Perlu untuk menjual, perkhidmatan, menaja atau menghadiri latihan dan aktiviti untuk terus membuat duit.


Haaa...cemana? Fahamkan.


So, jangan ragu, jangan takut.

Jom join iyda masuk ke dalam keluarga 1whp nih dengan bermodalkan RM55 sahaja, korang boleh naik taraf kehidupan dan seterusnya menjadi seorang jutawan. Ubah angan-angan dan impian menjadi kenyataan.

Cepat. Cepat. Sudah ramai yang dah jadi jutawan. Jadilah yang terawal untuk menjadi seorang jutawan revolusi55.

Alhamdulilah, income sekarang boleh dah buat modal majukan kedai cik iyda dh. Hehe ske sgt2...Ihiks! Sekarang dah officially 1 bulan join 1whp. Thanks Allah. Thanks 1whp. Love.

For more information whatsapp iyda k (0145269627)...

No comments:

Post a Comment