.

.

Friday, June 8, 2012

Surat Sayang Untuk B


assalamualaikum sayang..
 
sayang kirimkan salam terindah seindah mentari yang menyinsing hari ini untuk b..selembut angin yang berbayu dalam kehangatan untuk b..sebagai ungkapan rindu sayang pada b yang membumbung tinggi pada b tika ini.
B, sihat? sayang harap b sihat ya..tak bosan diri sayang bertanyakan khabar tentang b..kerana sayang selalu ingin tahu tentang keadaan b..dan dihati sayang selalu ada doa dan sayang harap Allah sentiasa merahmati hidup b dalam kesejahteraan dan kebahagiaan..mudah-mudahan hari yang b lalui penuh dengan keredhaan dan kegembiraan..

syang harap saat b membaca surat ini, anggaplah sayang sedang berada di hadapan b dan sedang berbicara dengan sayang..kerana sayang rasakan sebegitu saat ayang menulis surat ini..sayang ingin terus bersuara secara langsung pada b tanpa halangan..

moga kerja b hari ini berjalan dengan lancar..pasti sayang baru balik dari solat Jumaat kan sayang???sebelum tu, sayang nak tanya b, sayang gembira tak dengan sayang selama ni..harap b bahagia bersama insan tersayang. b,, maafkan sayang.. rindu sangat dengan b hari ini..walaupun keadaan sayang tidak berapa sihat, namun sayang tetap memikirkan b yang jauh di sana..entah kenapa, sayang terasa ingin bergurau senda dengan b..sungguh sayang tak tahu bagaimana hendak sayang luahkan..b... jaga diri dan kesihatan b ya..moga dirimu sentiasa tenang dan bahagia..sejahtera dan damai.. diberkati dan dirahmati selalu.. sayang sayangkan b.. terlalu sayang pada b.. adakalanya sayang celaru dengan apa yang sayang lihat b..namun hati sayang tahu apa yang ayang rasai tika ini.. sayang cintakan b,,
 
Salam hormat dan cinta dari seorang yang selalu mengagumi dan menunggumu.

No comments:

Post a Comment