.

.

Monday, June 4, 2012

awak...!! maafkan saya yerr...

huh!! sejak kebelakangan ni.. penat, sedih, tertekan sgt...emm ma saya ckap kiteOrang kena lebih matAng?? tapi... nak matang mcm mana lau saya ajak awak berbincang pom awak xnak!!! rasa sedih ni membebankan fikiran saya... please fahami saya...A**Q...

awak!! maafkan saya sebab saya bukan seperti yang awak inginkan... saya dah cuba jadi yang terbaik tuk awak!! setiap ape yang awak anggap saya...emm sedih sangat... awak...!! kadang-kadang..saya terfikir...layak kah saya tuk berada di sisi awak??? tiap kali saya fikir benda tu saya selalu mintak putus...walaupun hati saya tak rela.... tapi awak tetap bertahan dan pujuk sya...saya tahu awak tak nak kehilangan saya sebab awak cintakan saya..... :(( awak cakap walaupun saya bukan yang awak nak...awak suruh saya berubah... bila masa saya nak berubah... awak meragui...awak cakap saya tak jujur.... awak.. saya hanya mampu beri kasih sayang, cinta dan rindu tuk awak... saya harap awak tulus menerima saya dalam hidup awak.... :(( awak...saya harap...sayang , cinta dan rindu awak tuk saya takkan terpadam dalam hati awak... saya nak ia kekal di situ..... maafkan saya.... :((

awak ingat ni....
cinta tak perlu menilai diri sehingga boleh menyebabkan keraguan terhadap hubungan..!!
cukup lah setakat pasangan menerima seadanya tentang baik buruk pasangan masing masing.
setiap manusia ade kekurangan dan kelebihan sendiri.
jgn terlalu menilai keburukan sehingga mengagungkan kelebihan. selamilah dalaman dan jangan pandang luaran.







No comments:

Post a Comment