.

.

Monday, June 11, 2012

awak...!!! saya sakit hati dengan sikap awk!!



assalamualaikum semua...

hye...emm terima kasih sebab sudi jenguk blog yang tak seberapa ini...
 

sakitnye hati saya sekarang.... apa lagi dugaan mu Ya Allah... kadang-kadang rase nak mati cepat pun ade... :( ... semua dugaan ni buat saya lemah...!!

awak? kenape awak tak jage langsung hati saya?? sorry..susah untuk saya terima...emm why you keep talking about you past? about her?? kenape? ape salah sy?? saya sedih tahu? emm saya tahu saya tak sehebat dia ! saya tahu saya tak sepandai dia !! dia mmg hebat sebab sampai sekarang dia buat awak tak lupakan dia !!! Memang Terbaik !

saya cuba buat awak bahagia semata-mata untuk awak lupakan perempuan tu..tapi semua saya buat sia-sia!!

I'M SPEECHLESS :<

IT'S HURT ME DEPPLY :(

No comments:

Post a Comment