.

.

Sunday, July 31, 2011

siapa????


 ya Allah....padamu aku memohon... ya Allah...aku hanya bersujud padamu...aku pasrah ya Allah... hati ku pedih ya Allah.... ku meminta hanya pada mu ya Allah...selamatkan lah hidup ku... tenengkan lah hati dan jiwa ku.... selamatkan lah jiwa ku... rahmati lah aku.... redha kan lah aku... sesungguhnya aku banyak berdosa pada mu... sesungguh nya kau mengetahui semuanya.... sesungguh nya aku ingin kan dia... sesungguhnya aku sedih...hanya kau yang tahu...hati ku hanya berharap akan ada sinar yang menyuluh hidupku...akan ada yang dapat membimbing aku... akan ada yang menyayangi aku... akan ada yang memahami jiwa aku... akan ada yang menemani aku...dan akan ada yang melindungi dirimu....

siapakah yang akan menjadi imam ku????

No comments:

Post a Comment