.

.

Sunday, July 31, 2011

sampai haTi.....!!


Aku percayakan mu, sesungguh hati. sesungguh jiwa dan raga. aku sayang kau sepenuh hati ku... bila kau susah, aku juga turut rasa peritnya. bila kau menangis aku juga turut rasa pedih... semua susah aku sanggup harung demi mu. malah aku tak pernah berkira dengan mu... maafkan aku jika aku menyangkal sikap baikmu. maafkan aku jika aku mencurigaimu. namun semuanya benar!..benarlah kata hatiku..walau perit aku terpaksa berpura-pura semua ok. Tentu kau tak tahu, tentu kau tak sangka... tentu kau tak rasa apa yang aku rasa... Aku rasa amat terkilan... hatiku amat teramat sedih.. Hatiku menangis pilu...
Maafkan aku jika aku tak dapat memaafkan perbuatan kamu... 


Aku tak akan berhenti menemani dan menyayangimu...hingga matahari tak terbit lagi.. bahkan bila aku mati..aku kan berdoa pada ilahi tuk satukan kami disurga nanti...
Taukah kamu apa yang ku pinta.. Disetip doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia
...

No comments:

Post a Comment