.

.

Thursday, September 6, 2012

jika itu yang terbaik.....

salam...
just want to say....

hye!! i'm back...peace!...entry ni just luahan hati ku..hek3..

saya x paksa kamu... tapi saya mengharap yang terbaik.
dulu saya pernah cakap dekat kamu.
lpas tu..hilang kejap sebab penat tunggu kamu lama-lama.
tapi sekarang saya dah ada balik...
ternyata kamu juga yang saya cari..
teruk bukan perangai ni kn?..maaf...sebab..

= yang positif hanya disitu sahaja yang saya nampak sekarang...
tapi macam makin susah la..
tak tahu la kan ada cahaya atau tak kan
saya just mahu yng positif.. tak mahu yang negatif...emm jika itu yng terbaik..
sekarang waktu untuk mula pecah kepala
mungkin lagi susah untuk fikir semua tu
tak pe la..saya ada senjata..nama senjata saya doa
saya selalu guna senjata saya setiap hari
itu saja yang mampu..moga dimakbulkan oleh puncak segala harapan.
jangan biar masa berlalu begitu sahaja
kelak siapa merana,siapa terseksa..tuhan saja yang tahu....



No comments:

Post a Comment