.

.

Friday, October 3, 2014

am i deserve to miss someone?




baring . tarik selimut . peluk teddy bear . pejam mata . layan lagu. SALING MERINDU by LEON . entah kenapa , lagu tuhh selalu jadi pilihan hati bila bosan atau bila nakk tidur . entah kenapa . lagu tuhh jadi most played sekarang . haihh -.-' kenapa dengan kau sekarang hati?

bangun . bukak blog . cuba untuk menaip . well . this is me . the real me . kadang , ada benda yang aku nak cerita , yang aku nak pinjam bahu orang untuk bercerita . melepas segala beban kat dada . even takk mampu membantu . sekurang nya aku lega bila ada yang sudi pinjamkan telinga atau bahu untuk aku . tapi aku taktahu macam mana nak cerita . aku takut cerita aku disalah erti . aku takut sia sia aku bercerita . jadi , here i am :) satu satu nya yang paling setia dalam hidup aku .

Nak ku tinggalkan .
Terasa sayang .
Ingin ku belai .
Tangan tak sampai .
Pastinya kita .
Saling merindu .
Ku masih cinta pada mu .


aku sendiri takk pasti . kenapa aku merindu . haihh . betul laa kata orang makin kita memaksa diri untuk melupakan . makin kuat rindu yang menyapa . kalau takk paksa , hati pulakk gedikk nak rindu rindu . haihh . tolong lahh hati . aku penad . tolong faham perasaan aku k . jangan merindu pada yang tak sudi . rindu pada dia yang ada depan mata .

sejak hari itu . sejak pertanyaan itu aku tanya pada dia . hati tertanya tanya , mampukah permintaan aku yang terakhir itu mampu dia tunaikan? takpee . dia takk janji ponn . dan aku takkan menuntut . sebab aku rasa mustahil ianya tercapai . takpee . aku redha . sampai suatu masa , aku lepaskan semua genggaman ini . termasuk segala memori semalam .

taktahu nakk merapau apa lagi . hati makin teruk merindu . sebelum makin parah , better i'm sleep .


OFF .

No comments:

Post a Comment