.

.

Sunday, December 22, 2013

Hanya Tuhan yg TAHU..

assalamualaikum....

wahai hati..jangan lah bersedih...akan ada penawar disebalik kesedihan ni...cukup lah menangis, cinta tak semestinya menjadi milik mu.... suatu hari akan muncul seorang Adam yang akan menjdi penawar duka hati...

hati.... cukup lah melamun..cukup lah mengimpikan impian palsu itu!! terima lah kenyataan hanya sampai di sini...hati dah tak mampu bertahan pedih ni...

Ya Allah.. berat untuk aku melangkah biarpun dulu aku gagah! besarnya kuase Mu Allah..memberi aku ujian sebegini....aku terima...dan aku tahu aku lah yang akan berkorban demi kebahagian dia.... Berikan lah aku penawar untuk aku terus melangkah..akan aku teruskan hidup ini biarpun aku terpaksa melihat kebahagian nye... Engkau telah mengutuskan insan lain utk bersama nye....sedangkan Engkau tahu aku menyayanginya sepenuh hati..... kini aku terima ujian mu....



No comments:

Post a Comment