.

.

Monday, December 19, 2011

~AntaRa perampas dan Mangsa peRampas~


Antara perampas dan mangsa perampas, mana agaknya yang malang??
~perampas la yang malang!!

nak tahu Kenapa???!!
~ Sebab hidup ini ibarat RODA...
~...Suatu hari nanti pasti ada yang merampas dari dia...

so.., si mangsa perampas tak rasa malang ke??
Hahahahak3..taklah kn.??

Reasonnya!?!
~ Jika lelaki yang dirampas itu ikut saja macam lembu kena tarik hidung, bukan ke tu maknanya lelaki itu pun bukanlah yang terbaik untuk si perempuan tue??

~ Lelaki tue pun salah jugak.. Iman tak kuat.. Mudah sangat tergoda.. ish ish ish. Lain kali taruk jelah gam gajah.. bagi kuat sikit iman tu..


oleh itu,(cewah..hek3)....kalau kita ni boleh menyakitkan/ menghancurkan hidup mengganggu perhubungan orang lain, tak mustahil orang lain pun boleh buat macam tu kat kita...

Tuhan tu maha adil kn?? 'Setiap perbuatan yang kita lakukan ada pembalasannya'. Tak kira la samada perbuatan baik or buruk... Ingat tu wahai si perampas !!!

Sememangnya begitu perit rasanya apabila kekasih hati dirampas orang lain dan dia menjadi lembu kena tarik hidung, mengikut rentak irama sang perampas, maka dialah yang malang...!

Pesan dari ku..: si perampas itu sedarlah bahawa jika hari ini anda menjadi PERAMPAS, adakah esok lusa tulat anda selamat dari menjadi mangsa perampas yang lain? Pasti? bukan tepuk dada tanya selera BUT tepuk dada tanya minda (sebab,sesuatu yang kita fikir datang dari minda) Bukankah hidup ini tak selalunya kita di atas???


No comments:

Post a Comment