.

.

Saturday, November 12, 2011

hiDup dah X ada maKna.....!!!!



Demi allah...hanya tuhan yang tahu ape yang aku rasa...
ya allah....cinta yang dah tertanam dalam hati nie...kenape susah sngt aku nk lupakan sume ni.....??
sungguh dalam cinta ini padaMu,,tetapi engkau xmengerti..
kau xpernah mahu memahami maksud sebenar hati ini....kejujuran yang ku beri xbermakna buatMu......!
sudah tiba waktunya aku melepaskan tanganmu,, aku dah xberdaya lagi,terus memegang janji untuk setia bersamamu hingga ke akhir waktu,, sedangkan kau sudah lama melupakan aku sbgai kekasihmu...aku juga ingin bahagia,,!!!!
kesunyian kesedihan xkan lepas dari lehidupan dalam percintaan,,mencari kebahagiaan itu impian setiap insan di dunia...jgn biarkan kesedihan dan kekecewaan menguasai diri..!!aku juga ingin bahagia seperti orang lain...



No comments:

Post a Comment