.

.

Thursday, October 6, 2011

RinDu kan KETENANGAN....!!!!!!


assalamualaikum....

dua tiga hari ni....kehidupan aku perit...dalam hati aku...aku rindu aku yang dulu...aku rindu diri sebenar aku...aku rindu kawan-kawan aku yang sentiasa ada...yang sentiasa menjadi seorang sahabat yang tahu apa itu erti teman. aku rindu semua ketenangan yang belum pernah kumiliki....bila aku ingin lari dari sana ke sini aku rasa ia tak memenatkan aku... tapi rupa-rupanya amat memenatkan sampai adakalnya aku betul-betul putus asa...!! air mata yang mengalir dah sebati dengan diri aku...

adakah kerana aku tidak kuat..?? tapi kalau aku tidak kuat... mana mungkin aku mampu berdiri hingga ke saat ini..mana mungkin aku boleh berdiri seorang diri begini.. dan jika aku tidak kuat, aku mungkin kan rebah ke bumi menghadap ilahi tapi aku masih di sini memunasabahkan diri aku...
Aku penat untuk memujuk hatiku agar bersabar dengan sikapnya.. aku penat untuk menipu hati aku sendiri.. aku penat berlakon yang aku tak punya apa2 perasaannya..sedih.. tapi... akn ku cuba lupakan semuanya... aku akn sibukkan diri dengan kehidupan aku sekarang... biarlah dia.. aku sendiri tak apa... aku hanya ada bila diperlukan... tiada bila tak diperlukan.. itulah aku di mata teman2.....

No comments:

Post a Comment